loading...
وبلاگ دانشجویان پرستاری زابل 91
متن سوگندنامه پرستاري

خداوندا به درگاه پاک و مقدست شکر می گویم که الطاف بی پایانت را شامل حالم نمودی و مرا وارد حرفه ارزشمند پرستاری گردانیدی تا در سایه مهر تو خدمت به انسان ها را بر عهده گیرم در پیشگاهت و در حضور این جمع به کتابت ، قرآن کریم ، سوگند می خورم همواره در پی آن باشم که در خدمت به همنوعان خود، به احکام مقدس اسلام و حدود الهی پایبند بوده و با کمال بی طرفی و بدون تعصب رفتار کنم با توکل به درگاهت ،همواره در پی آن باشم تا صبور ، راستگو و درستکار بوده، به مقررات حرفه ای ام، وفادار بمانم با الگوگرفتن از حضرت زینب کبری ( س) از حقوق حرفه ای خود دفاع نمایم نیروی جسمانی ، عقلانی ، هنر و عواطف انسانی، توان مدیریتی و پژوهشی ام را در خدمت سلامت جامعه بکار گیرم . به خداوند تبارک و تعالی سوگند یاد می کنم و شرف و وجدان خویش را گواه می گیرم در پیشه تخصصی خود، همواره بیاموزم و در آموزش و به کارگیری آنچه فراگرفته ام دریغ نورزم.به عنوان یک فرد آگاه حرفه ای، با سایر اعضای تیم درمانی بهداشتی ، در اعتلای کیفیت خدمات کوشا باشم .پروردگارا سوگند یاد می کنم در مقابل دشواری ها و ناملایمات حرفه ای توانمند ، پاسخگو و مدافع باشم .پروردگارا سوگند یاد می کنم پیوسته بکوشم تا آنچه می کنم در راه پیشرفت کشور اسلامی عزیزم – ایران – و در رفع مشکلات جامعه بشری باشد

آمین يا رب العالمین

سخن مدیر

به نام او که به انسان توانایی تفکر و شیوایی بیان اعطا کرد و او را به عنوان اشرف مخلوقات خویش برگزید.

زیبایی های حاکم بر بدن انسان شگفتی آور است و انسانی که به مطالعه و درک آنها می پردازد هرگز چراغ هدایت خویش را خاموش نمی یابد و سرانجام ره به منزلگاه مقصود می سپارد.

طراحی این وبسایت قدمی کوچک در راه نگاه و شناخت علوم پزشکی و سلامتی است. امیدوارم این مجموعه برای تمامی دانش پژوهان، دانشجویان، پرسنل علوم پزشکی و عموم مردم مفید فایده باشد. اگرچه نیک میدانم این بضاعت اندک بری از کم و کاستی نیست و بر این باورم که نظرات اصلاحی و ارشادی و راهنمایی های شما عزیزان ، بر غنای علمی آن خواهد افزود

بازدیدکنندگان محترم میتوانند مطالب مورد نظرشان را در قسمت جستجو یا موضوعات پیدا کند...

باتشکر سجاد علی صوفی  دانشجوی رشته ی مقدس پرســـــــــــــــــــــــــــــــتاری

آخرین ارسال های انجمن
سجاد علی صوفی بازدید : 1075 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)
 
 
 
سوتی های خنده دار از دستش ندی جذابه
 
 سوتی جدید 92
 
 
 
وای داییم یه سوتی داد در حد لالیگا
یکی از فامیلامون فوت کرده بود ما رفته بودیم مسجد. بعد داییم نرسیده بود بره.
زنگ زده بود گفته بود ببخشید ایشالا مسجدهای بعدی...!!!!!
ما o_O
خانواده ی اون خدابیامرز O_O
فک و فامیله داریم ما؟؟؟
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
تو باشگاه مربی بهم میگه خوبه حالا پای راستتو اروم بیار بالا. منم با اعتماد به نفس اروم دست راستمو بردم بالا...!
هیچی دیگه سالن رفت رو هوا!!!

 

آهنگ ناز مکو منصور و جمشید رو دیدین
واقعا که کردی میخونن بعد رقاصه هاش لباس عربی پوشیدن
این دیگه آخرشه
سوتی های خنده دار از دستش ندی جذابه  
 
 سوتی جدید 92
وای داییم یه سوتی داد در حد لالیگا
یکی از فامیلامون فوت کرده بود ما رفته بودیم مسجد. بعد داییم نرسیده بود بره.
زنگ زده بود گفته بود ببخشید ایشالا مسجدهای بعدی...!!!!!
ما o_O
خانواده ی اون خدابیامرز O_O
فک و فامیله داریم ما؟؟؟
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
تو باشگاه مربی بهم میگه خوبه حالا پای راستتو اروم بیار بالا. منم با اعتماد به نفس اروم دست راستمو بردم بالا...!
هیچی دیگه سالن رفت رو هوا!!!

 

آهنگ ناز مکو منصور و جمشید رو دیدین
واقعا که کردی میخونن بعد رقاصه هاش لباس عربی پوشیدن
این دیگه آخرشه
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
بخداکاملا" واقعی......
عاقا ی بار بابامو مامان بزرگم با هم همصحبت شدن بابام اومد بگه من چهار ستونه بدنم سالمه و رو دو پام وایسادم هول کرد گفت :من دو ستون بدنم سالمه و رو چهارپام وایسادم مام بزرگم گفت :مگه گوسفنده عایا؟؟!!!!!
فکوفامیله داریم؟؟
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
 
مامان بزرگم :من هر وقت میرم تو آشپزخونه یادم میره واسه چی رفتم.
 
اون مامان بزرگم :من ماشالا ماشالا بزنم به این تخته اصلا فراموشی ندارم. (مامان بزرگم در حال زدن به در)
اون مامان بزرگم :اِوا مثه اینکه یکی داره در میزنه!
مامان بزرگم :آره. راست میگی برو ببین
 
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
مثه رودیم توی رفتن
مثه کوهیم توی موندن
ما جوونیم پر از امید
همه با هم سوی خوشید
(را دیو جوان)
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
سوتی دادشه۳ سالمو داشته باشین!!!!
دادشم می خاست به من بگه لب تاپت کو گفت لف شافت کو.
خو سه سالشه دیگه؟
من:؟
لب تاپ: Oo
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
رفته بودیم عروسی خواهر دوستم، داماد و دوتا پدرا اومدن ک صحبت کنن......
یه اتفاق جالب، پدر عروس دولا شد دست دامادو بوس کرد.
میدونم ک باورتون نمیشه ولی عین واقعیته
همه ساکت مونده بودن
مهمونا........
زنش....
دخترش..
اصن یه وضعییییییییییییی
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
دختر خالم۱سالشه اسمش بارانه. اومدن خونمون خواب بود.
 
منو داداشم تو اتاق دیگه بودیم که بیدار شدن صدای گریش می اومد دادشم گفت صدای چیه؟
منم هول شدم گفتم باران بدنیا اومد!!!! هیچی دیگه
الان داداشم مودم داره گاز می گیره.!!!!!
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
به مامانم میگم :من میخوام برم تو شهر دور بزنم.
 
مامانم میگه :باشه فقط اینور و اونور نرو زود بیا خونه.
من!!
شهر! @@! .. << @@ >>
 
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
 
دوستان تبلیغه پرسیلو ک حتمن دیدین, من هرچی فک میکنم میبینم این لباسه ک مال تولد بچهه هس اصن اندازه دختره نیس, یعنی نه اینکه نیستا اصن نمیشه ک بشه, اِ دقت کرده بودین, جان من,
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
دوستان تبلیغه پرسیلو ک حتمن دیدین, من هرچی فک میکنم میبینم این لباسه ک مال تولد بچهه هس اصن اندازه دختره نیس, یعنی نه اینکه نیستا اصن نمیشه ک بشه, اِ دقت کرده بودین, جان من,
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
 
پلیس پیشگیری داداشموگرفته، گفته این هفته طرح دستگیری کیفقاپاس. ازهر۱۰نفری میگیریم یکیش درست درمیاد. شمادرست درنیومدی :*)
 
این هفتةرفتین بیرون مواظب خودتون باشید. -!!!
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
 
رفته بودیم مسافرت فلان شهر.
 
یه سرس مغازه اولاش بود که آفتابه های رنگارنگی می فروخت!
بالای مغازه رو خوندم، نوشته بود:
(سوغات فلان شهر)!!!
عصن ۱ وزیه!
 
سوتی های جدید و خنده دار 92
 
 
یکی اومده نوشته که« قبلا ها که جامونو خیس میکردیم همه میفهمیده اماحالا که بالشتمونو با اشک خیس میکنیم کسی متوجه نمیشه>»آخه آدم عاقل مگه جای لکه این با اون قابی قیاصه؟؟؟؟!!! نه واقعا؟؟!!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وبلاگ دانشجویان پرستاری زابل 95-پرستاری95-پرستاران زابل-دانشکده پرستاری زابل-اموزش پرستاری,Nursing Education,دانستنیهای پزشکی,گزارش کار جدیدترین و کاربردی ترین مباحث در زمینه پزشکی و پرستاری دستاورد های آن در وبلاگ ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباه سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 310
  • باردید دیروز : 1,061
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 19,614
  • بازدید سال : 64,729
  • بازدید کلی : 665,945
  • کدهای اختصاصی
    بخش های مهم سایت
    سیستم مدیریت سما
    SEO Reports for nurs.rzb.ir
    چت روم
    لینک باکس